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Description
Aziraal, le Dieu du Feu, a été détruit et le Seigneur des Ténèbres Gandohar cherche un moyen de perturber l'équilibre qui existe entre les éléments. Cinq longues années se sont écoulées depuis les événements du premier jeu et vous, le héros, démarrez cette aventure dans la prison de Gandohar. Vous devez nouer une alliance avec les Orques, vos ennemis jurés, et mettre vos différends de côté pour vous échapper et sauver votre sœur dans Two Worlds II.
Dans Two Worlds II: Pirates of the Flying Fortress, le célèbre capitaine Ed Teal et sa horde de corsaires avides de gloire ont fait naufrage sur un archipel maudit. Ils sont condamnés à fouler ce sol pour l'éternité, à moins qu'un héros robuste (c'est vous) et (relativement) loyal ne leur vienne en aide. Peu nombreuses sont les personnes dignes de confiance, sur ces îles damnées, surtout pour un homme chargé de retrouver un trésor - une richesse immatérielle qui transforme les rêves les plus fous en réalité bien tangible.
La guerre frappe à votre porte ! Tandis qu'un combat sanglant a éclaté devant les portes d'Oswaroth entre les troupes de Gandohar et les armées des Orques, l'empereur attend l'issue de la guerre dans les tréfonds de son palais. Ce qu'il ignore, c'est qu'une troupe d'Orques d'élite menée par Rogdor se fraie un chemin dans la forteresse par divers passages secrets, et se rapproche des portes ouvrant sur la salle du trône. Two Worlds II: Castle Defense vous propose d'incarner l'empereur Gandohar et Sordahon, son homme de main ! Ces deux méchants de l'univers de "Two Worlds" peuvent désormais être contrôlés pour la toute première fois dans ce jeu de stratégie unique, ce qui ouvre de nouvelles perspectives dans le monde fantastique d'Antaloor. Armé de votre instinct et de vos talents, défendez des ruines abandonnées, d'obscures forêts et des catacombes sinueuses contre les assauts des Orques. Repoussez chaque offensive à l'aide de stratégies ingénieuses et d'un arsenal calibré pour défendre le trône de Gandohar, dans la forteresse d'Oswaroth !
Patch 2.05 (29 August 2017)
after Fake Plans (the miners’ plot), Victor now changes his stock properly
PLOT SPOILER: if the Hero lets Vanderbilt go instead of killing him, Vanderbilt's Seal is now obtained properly
Baldrick is no longer immortal while defending his master in the Vanderbilt Mansion
Baldrick and Albert now trade stuff properly
corrections to console messages, including The Haunted Shipwreck and Where Old Pirates Go
minor mistakes in the in-game books corrected
Water removed from the cemetery
Unused chests removed from the dungeons
general corrections in scripts and maps, according to players’ reports
Improvements
Vanderbilt now gives the first of his quests to the Hero while standing outside his Mansion
irenite processing workshop in the Outer Mine has an icon over the roof, making it easier to spot
PLOT SPOILER: Sternok’s escape now ends in similar fashion to Vanderbilt’s or Gillscar’s, i.e. with a fake burial on Dorchad cemetary
Sword of Dorchad quests (the ending part of 'Weapons’ Dealer’ Side Adventure) has been restricted to the players who chose Lavarius’s letter as Caleb’s reward for the assassinations
bandits in the camps of Sternok and Duskrell now have more duties
Lisa’s and Larry’s wedding amulets are now upgradeable
new music implemented in more locations by default
sound and dialogue corrections in cutscenes
step sound corrections and improvements
map markers added to point out the locations of the Wedding sidequest storyline, and the Vanderbilt / Gillscar storyline
additional altars around Dorchad (abandoned Tenebrae structures in the Valley of Altars, named so after their presence)
PLOT SPOILER: Sternok’s escape now ends in similar fashion to Vanderbilt’s or Gillscar’s, i.e. with a fake burial on Dorchad cemetary
Patch 2.03 (18 July 2017)
Updated Two Worlds II: Velvet Edition to version 2.03
Added Russian (audio + text), Czech (text only), and Polish (text only) language support to Two Worlds II: Velvet Edition
Improvements
Complete graphical overhaul and enhancement of Dorchad
Lightning adjustments and enhancement
Particle enhancement in selected cutscenes
Enhancement of magical disappearance/appearance particles in several sidequests
Minor improvements across several maps
New score and incidental music implemented in additional locations
New theme used as the default music in the menu
Fixes
Stability improvements for large levels.
Adjustments in Karel's opening dialogues (German)
In some places old music tracks playing instead of new ones - fixed.
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