Death's Door

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Death's Door

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Description
Moissonner les âmes des défunts et pointer à heure fixe peut s'avérer être une besogne des plus monotones... mais il s'agit d'un travail fort honnête pour un Corbeau. Les choses se compliquent lorsque l'âme dont vous êtes responsable est subtilisée par un voleur désespéré. Vous devez alors traquer le malfrat jusqu'aux profondeurs insondables d'un royaume qui échappe à la mort. Mais attention... cet endroit grouille de créatures qui auraient dû trépasser voilà bien longtemps, des créatures dont la puissance incommensurable n'a d'égal que l'avidité insatiable.

Combats aussi cinglants que des serres acérées : Utilisez des armes de corps à corps, des flèches et la magie pour terrasser un bestiaire fantastique où monstres et demi-dieux se mêlent et s'entremêlent. Les erreurs sont sanctionnées et la victoire, récompensée. Mettez toutes les chances de votre côté en personnalisant les statistiques de votre alter ego virtuel, ou encore en maîtrisant les capacités et améliorations que vous découvrez en cours de route.

Un superbe monde ténébreux : Aventurez-vous au-delà des Portes et partez à la découverte d'une région foisonnant d'entités grotesques et de secrets nébuleux ! Vous pourrez même insuffler une lueur d'espoir aux personnages insolites et merveilleux dont vous croiserez le chemin.

Un sombre mystère à percer : Débusquez des tyrans surdimensionnés et faites-leur mordre la poussière. Chacun de ces colosses possède sa propre histoire et ses propres motivations. Laissez-vous captiver par un conte ténébreux, transcendé par un humour noir sans concession. Lors de votre périple, vous découvrirez toute la vérité sur le flux des âmes, le rôle des Corbeaux et l'origine des Portes.

Update 1.1.4b (9.8.21)

  • Tweaked controller configuration in game to allow DS4Windows to work correctly with Playstation controllers.
  • Added "uinput" flag to config file, may allow some users to have native controller support over Bluetooth when using Dualsense controllers.
  • Tweaked issue with multiple detected controllers not being handled correctly.
  • Some general code optimisation for UI.
  • Fixed some lag spikes in some AI pathfinding.
  • Optimised some ray cast checks for moving platforms.
  • Changed some characters' animated interpolation to be smoother at higher framerates.
  • Enabled Graphics Jobs in Unity, should allow more code to run spread over separate CPU cores while preparing for rendering.
  • Changed order of saving on scene loads to prevent a potential rare crash.
  • Playstation Controllers Bluetooth support:

We tweaked controller configuration which should now allow Dualshock 4 controllers to be used with Bluetooth for players using DS4Windows drivers. Added a workaround for players using Dualsense controllers with bluetooth and native drivers - open the config.xml file at %USERPROFILE%\AppData\LocalLow\Acid Nerve\DeathsDoor

and set 'uinput' to 'true' before booting the game. This will turn off direct input drivers and revert to Unity input systems.

Note that without DS4Windows or changing the config file, all playstation controllers are supported when plugged in via USB.


Update 1.1.3 (3.8.21)

  • Controller input switched to native input, changes from the controller beta moved to main branch - this should fix most issues with controller compatibility including allowing players to use Steam Input.
  • Removed screenshake and wait frames from fire DoT ticks.
  • Fixed minor collision softlock in mansion.
  • Fixed bat AI that would cause issues in rare circumstances in the Avarice fight meaning it would never complete the battle.
  • Fixed potential similar AI issue on spear enemies that may cause them to just run off or stand still.
  • Fix for people affected by a previous ghost save issue.
  • Fixed softlock returning to a night shrine with jefferson for a second time.
  • Fixed friction bug on pot mimics.
  • Added silent servant completion to end game door glow checks.
  • Fixed rare bug where end game boss door would not spawn after a premature game exit.
  • Fixed issue where travelling with the gondola in certain circumstances can cause you to spawn at the wrong location and lock the camera.
  • Added extra backup saves and a readable JSON file dump for assistance debugging future save issues.
  • Rolling out controller changes. Switching from Unity input to direct/native input and allowing supported devices to use Xinput. Also added checks to ignore signals sent by phantom controllers that some people's drivers were sending. If this patch changes/breaks controller input for you please email me at contact@acidnerve.com letting me know what controller you have, and sending log files if possible.

Copyright 2021 Acid Nerve. All Rights Reserved.

Détails sur le jeu
Fonctionne sur :
Windows (10, 11)
Sorti le :
20/07/2021
Identifiant :
Taille :
1.00 Go
Forum GOG :

Système : Windows 10 x64
Processeur : Intel Core i5-8250U (4 * 1800) or equivalent; AMD Phenom II X4 965 (4 * 3400) or equivalent
Mémoire : 8 GB RAM
Carte graphique : GeForce MX 150 ( 2048 MB); Radeon R7 260X (2048 MB)
Disque dur : 5 GB available space

Système : Windows 10 x64
Processeur : Intel Core i5-4670K (4 * 3400) or equivalent; AMD FX-8350 (8 * 4700) or equivalent
Mémoire : 8 GB RAM
Carte graphique : GeForce GTX 1050 ( 2048 MB); Radeon RX 580 (8192 MB)
Disque dur : 20 GB available space

Langues
Portuguese (Brazilian)
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Chinese Simplified
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German
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